11 Kasım 2009 Çarşamba

istanbul polisine performansa dayalı bonus sistemi


Bazılarınız belki görmüş geçirmiştir bu haberi ama ben detayları vermek istedim. [Haber]
puanlama sistemi aşağıdaki gibidir.
  • jop - 30 puan
  • tekme - 40 puan
  • aparkat - 45 puan
  • dipcikle vurmak - 45 + bonus 10 - 25
  • herhangi bir eklemi yaralamak - 50
  • silah kullanmak - 60
  • çöpe atmak - 200

uygulanan kişi suçlu ise extra bonus 20 puan değilse 15 puan. kaynak: P.S.Y.M. (polis seçme ve yerleştirme merkezi)
Polisleri
sevmem için bana ne olur 5 sebep söyleyin...

4 yorum:

Duygu dedi ki...

Tesadüf eseri buldum burayı sanırsam meslektaşız,yazı güzel olmuş fekat devamınıda bekleriz ;)

Adsız dedi ki...

Polisler sevmek İçin 5 Neden

1:Gece Yatağına rahat yatman
2:Çocuklarnın Sokak ta Rahat Oyun Oynamaları
3:Bir gece yarısı Evini Silahlı Adamların Basmaması
4:Sabah Kahvaltıya 4 Kişi oturup Akşam 3 kişi Oturmuyosan
5:Bir Eşyan Çalındığında 2 Saatin İçinde bulunuyosa
Polisi Sevmemen İçin Başka Neden yok

Sen bir Polisin diyelim Gece Devriyesine Kaldın Sabaha Kadar devriye Gezdin Saat 6 oldu ve 9 Bir fUTBOL Maçı var saat 7 di de seni stada Diktiler 90 Dakika Boyunca Ayakta tuttular ve Maç bitti Bir grup Orda toplandı Kavga Çıkartılar ve Polisin Üstüne Doğru Yürüdüler ve Bu arada Küfürde Ediyorlar Ve Emir Geldi Grubu Dağıta Bilirsiniz diye O Gece Devriyesi Ve 90 Dakika Ayakta bekledin o Hırsla o Adamı Nasıl Döversin Biliyomusun Bide BU ANLATIKLARIMAN SONRA DÜŞÜN

megolaman dedi ki...

geç cevap yazıyorum ama malum iş güç yoğunluk :)

evet meslektaşız ama ben it işine yöneldim :) elimizden geldiğince yazıyoruz bir şeyler.

polislere gelince de.

kimse zorla bu mesleği yaptırmıyor onlara. Halkın güven duyması gerektiği halde insanlar polislerden korkar olmuş. Ben kendi adıma polisleri sevmiyorum.

doğum yeri yüzünden polisler tarafından hırpalanmış insanlar ve ihbar yapıldığı halde müdahale edilmemiş bir sürü olay varken ( internette aratırsanız bulabilirsiniz) kimse sevmemi de beklemesin.

Adsız dedi ki...

Bn Size Sevin demiyorum ki Polisi Sevmenizi İçin 5 Sebeb söyledi (hbar yapıldığı halde müdahale edilmemiş bir sürü olay varken ) Bunu söylemeden edemicem ihbar yapıldığı halde müdahele edilmemiş olaylara bilebile mi müdahale etmiyorlar sizce ?

Yorum Gönder