25 Eylül 2009 Cuma

Dünyayı kurtarma kararımı erteledim!!



Bu blogu açarken dünyayı en kısa zamanda kurtarma planlarının temellerini de yavaştan atmıştık Morpheus ile. Amma velâkin bunaldım okuyucularım! Seçilmiş kişi olarak her gün karşılaştığım sorunlar, bu köleleşmiş topluluğa laf anlatamama sıkıntısı beni bıktırdı. Çabuk pes ettiğimi düşünebilirsiniz ama inanın öle değil. Seçilmiş kişi olarak vatan haini, yobaz, fettocu, dinsiz her türlü yaftayı yedim ve fiziksel olmasa da mental bir yorgunluk var nihayetinde.

Kısaca özetlemek gerekirse dünyayı kurtarmayı erteledim!! Morpheus "gel etme neo! Sen seçilmiş elemansın yapma etme" dedi ama cıks.

Diyeceksiniz “peki ne yapacaksın neocan?”, balığa sardım valla 2-3 günde bir gidiyor kafamı dinliyorum süper bir meşgale. Bir süre böyle devam edecek gibi görünüyor zaten dünyayı kurtaracak olsam bile Türkiye’ye ellemem böyle yaşasın köleler.


Yarın akşam yine gidip süper güçlerimle denizdeki canavarlarla boğuşacağım öyleyse rast gelsin bana!!



0 yorum:

Yorum Gönder