16 Eylül 2009 Çarşamba

Victorian Age Novel




Efendim bu victoria döneminin romanları neden bu kadar sıkıcıdır?Özellikle bu Bronte kardeşler iliğimizi kurutmuşlardır okurken.Bunların romanlarını okutarak bir neslin gelecek hayallerini çöpe atmalarına sebep olanları buradan iyi niyetlerimle anmak istiyorum.Romanlarda baskın olan sürekli kötülük sürekli kötülük okurken ve incelerken(benim gibi ingiliz dili öğrencisi olnalar için geçerli)insanların iyilik hormonlarını yokedip vahşi bir nesil yaratmıştır efendim.Bu dönemde yazılan romanlardan en iyisinin Bram Stoker'ın yazdığı Dracula olması sanırım ne demek istediğimi gayet rahat anlatır.




Bu dönemin vahametini daha iyi anlatmak için şöyle bir anımı aktarayım:Bu dersin sınavına çalışmaktan bunalmış olan ben arkadaşlarıma şöyle bir mesaj çektim:'İnşallah Bertha Mason'la aynı olur kaderiniz.Dracula'dan kaçarken Heathcliff'in eline düşersiniz.'Sonuç:geceyi hastanede geçiren bir arkadaş.Dahe ne söyliyim ben.

0 yorum:

Yorum Gönder