18 Eylül 2009 Cuma

Ferrari ürünlerini boykot çağrısı

Beni tanıyanlar bilir yakın zaman içinde bir Ferrari alma durumu söz konusu olmuş, istediğim modelin rengi olmadığı için galeri beni gereksiz yere bekletmişti. Bunun üzerine ben de Ferrari ürünlerini boykot kararı almış ve tüm okuyucularımı davet etmiştim akabinde Ferrari beni arayıp özürlerini ileterek istediğim renk aracı evimin önüne çekti, ben de bir şans daha tanıyım istedim. Size olan biteni özetledim ama olaylar daha sonra gelişti...

Arabayı bir hafta kadar sürdükten sonra bir sorunun olduğunu anladım ve hemen teknik servise götürdüm aracı. Teknik servis bir şey bulamadıklarını arabanın sağlam olduğu yönünde bilgi verdiler ama inanmadım! Hemen sanayiye Hayri Usta’nın yanına koştum. “ustacım araba 250-300 km/s yapınca içeri ses alıyor bir bakıver” deyince yılların kurdu Hayri Usta kafasını onaylarcasına salladı. Kuvvetle muhtemel durumu tahmin etmişti, bunu yağ ve is ile efektlendirilmiş yüzünden anladım. 30-40 dakika sonra Hayri Usta yanımda bitiverip “bu seri üretimlerde hep aynı sorun var Neo’cum yemişler seni” dedi, “tamam ustacım eyvallah” deyip doğru bir reklamcının yanına koştum. Arabanın arka camına “BU ARABA SIFIR AMA 250-300 KM/S ARASINDA İÇERİ SES ALIYOR!!” diye yazdırıp bizim çırağa emanet ettim, bütün Mersin’i dolaşmasını ve sonra galericiye götürüp satılığa çıkartılmasını tembih etmeyi de ihmal etmedim.

Ağabeyimi arayıp beni sanayiden almasını rica ettim, transporterla gelip beni aldı sağ olsun, oracıklarda bırakmadı…

0 yorum:

Yorum Gönder